Jedrans bredband!

Oj, det blev en riktigt lång sovmorgon för min del idag. :) Visserligen så var jag uppe en sväng mellan kl 4-7 inatt/morse då jag hade en del idèer till mitt andra projekt. Så likt genierna så lämnade jag sängen för att anteckna så att ingenting går till spillo, haha ;)

Och för er som undrar hur det gick med min nya dator och mitt nya mobila bredband igår? Nja, det gick väl si sådär med bredbandet igår. Jag hoppas att få bukt med det idag så att jag kan packa mitt gamla bredband och skicka tillbaka till bredbandsbolaget. Så en sväng till 3-butiken, påfyllning av kylskåpet och lite andra ärenden står på dagens schema.


                
                 fin att titta på men inte speciellt sammarbetsvillig. :/



                                           /sara

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nästan så att man bara skulle kunna köpa för utseendet och färgen! :)

2009-11-10 @ 13:52:41
URL: http://nennsan.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ett tips är att ha ett block o penna precis bredvid sängen. Så behöver du inte lämna sängen för att skriva ner bra idéer!



(Eller om du inte vill glömma drömmen när du precis vaknat, skriv ner den så fort du kan :-P)

2009-11-10 @ 14:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0