Hörs..

Nu är jag klar, eller det får i alla fall duga för orkar inte med flera klädombyten nu.

Inom 15 minuter ska jag nämligen lämna huset och Kapten i hundgården för att bli upphämtat av söta Birgitta som jag ska hem till och ta en cider innan vi ska möta upp dom andra.
Denna söta tös fyller även år i dag så en liten present har jag också fixat till, hoppas den blir bra. Grattis Birgitta A på födelsedagen.
Även grattis till min andra kollega Jane som även hon fyller år i dag, hennes present kommer dock under nästa vecka.
Ni ser det är inte alla på jobbet som jag tycker illa om vissa är värda lite extra på sina födelsedagar.

Men störst grattis vill jag nog ändå ge till våran trogna bloggläsare och min söta systerdotter LINN, hon fyller inte bara år utan hon fyller byxmyndig som man alltid sa förr.
Grattis till dig och hoppas dagen blir bra, skicka gärna en önskelista och en dag då jag kan komma på fika eller mat går också bra (älskar kött) bara så du vet ;)

Ne oj nu springer tiden och jag har ju en del kvar att göra så.
Puss på er så länge och grattis till födelsedagsbarnen än en gång

/Malin

Kommentarer
Postat av: Jessica

köttfärs i så fall annars får det va :P men ring mig för dig går ju inte ringa. vet ej hur ja ska komma ut till dig :O PoK

2009-11-13 @ 19:47:39
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0