Hej lunchtid!

Vaknar av att Kapten springer ut i köket. Hör sekunden senare steg utanför huset.
Fan någon är här, och jag som sov naken!
Bara att kasta på sig första bästa byxorna och precis då sätts en nyckel i dörren... Mamma kommer in. Visste ju att mamma skulle titta förbi men inte hur dags.
Bara att koka lite te och sätta sig ner och äta lite frukost. Inte varje dag man får sällskap så verkligen trevligt.

Vädret i dag är verkligen tråkigt så Kapten och jag har diskuterat fram och tillbaka och kommit fram till att vi stannar inne så mycket som möjligt. Vi latar oss i varsin del av soffan och äter lite onyttigheter.

Där har ni hur min dag hittills och hur resten av den kommer se ut. Inte så intressant jag vet, men vem bryr sig.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Tack för frukosten.

2009-11-17 @ 13:43:07
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0