guldbonus!

Snacka om att få guldbonus x 2!
Igår så kom mina välförtjänta guldbonus checkar från hm i brevlådan. Går det som planerat nästa helg så sätter jag sprätt på dem och min mq-check som jag har liggandes i plånkan sedan några veckor tillbaka.

Men nu till den riktiga guldbonusen: Jag har just fått reda på årets första julklapp och antagligen den bästa. Jag ska få välja ut ett valfritt resmål och få det och boendet betalt. Så nästa vecka så är det jag som sticker ned på stan och plockar på mig resekataloger. Hmmm, thailand, Usa...
Inte helt fel att veta att man har en resa väntandes i början av 2010! :)

My life is soooo great right now!


                
             

                                                /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Herregud så härligt! Vilken present!

2009-11-23 @ 11:12:24
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är avis.. grön helt enkelt. vill bo i din resväska

2009-11-24 @ 17:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0