För ovanlighetens skull...

Som de flesta säkert har märkt så har jag och Malin satt en spärr på kommentarerna vilket betyder att vi måste godkänna kommentarerna manuellt. Både på gott och ont men främsta orsaken är bla att slippa massa onödiga "jag-lägger-en-kommentar-för-att-göra-reklam-för-min-egen-blogg" Men igår så fick jag en kommentar som var så rolig att jag bara var tvungen att publicera den, även om den inte hade något med tillhörande inlägget att göra.

Med andra ord detta är en typisk göra-reklam-för-egna-bloggen-kommentar. Men en ganska kul sådan:

"hoppas du har en bra måndag? /fröken bitterfitta"

Ja, vad säger man? Tack detsamma! ;)


                                     /sara


Kommentarer
Postat av: Sabina

Hahahaha

2009-11-03 @ 17:53:04
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0