back on track!

Nu är jag tillbaka efter ett par lyxslöa dagar nere i skåne. Sorry, ang den dåliga uppdateringen från min sida. Jag får dra den utdragna versionen vid ett annat tillfälle vad som hände. Det är ganska komiskt med tanke på att jag för en gångs skull hade med mig dator, alla sladdar etc.
Anyway, här kommer några av bilderna från skåne:


               
...började ankomsten i Helsingborg där Tommy och Lisa bjöd på tacos och visade upp sin nya lägenhet.


               
             ...av ingenjörer för ingenjörer. Grabbarna satte ihop en klädhängare


               
              ...medan Lisa fixade maten.


               
              Hur gulligt är det inte att Philip fixade varm frulle hela helgen!?

               
              

               
På lördagen så stack vi iväg på en shoppingtur till malmö. Philip slog till på en iphone. Nya teknikprylar är jätteroliga(!?) ;)


                                       /sara
            
            


Kommentarer
Postat av: Sabina

Hoppas du hade en trevlig helg i skåne =)

2009-11-02 @ 11:38:50
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Daniel

Jag kan gissa varför du inte uppdaterat så mycket ;-)

Välkommen tillbaka iaf :-)

2009-11-02 @ 11:55:04
Postat av: sara

Sabina: Jo tack, det var supernice i skåne. Jag känner mig som en ny människa nu. ;)



Daniel; haha, som du vet så blev det ju lite smått traumatiskt en stund där på lördagen. Min panikartade urflippning hade blivit ett utmärkt youtubeklipp vill jag lova! ;)

2009-11-02 @ 13:12:30
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Lisa

Väldigt avancerat att göra sån frukost hela helgen =) Han måste verkligen gilla dig ;)Vi hörs i veckan! Kram

2009-11-02 @ 14:59:28
Postat av: sara

Lisa; lyxigt som tusan! Det är ju inte var dag som ngn sticker iväg för att handla ingredienser för att laga en varm frulle ju. Det var bara att sätta sig o tugga när det var färdigt. Lyx! :)

2009-11-02 @ 17:41:32
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0