2009-11-11

Elfte november 2009 är dagens datum för er som missat det. Vad ville jag nu säga med detta då? Ne inget faktiskt.

Har spenderat dagen hittills på jobbet där det var full rulle från början till slut. När jag försökte ta en lugn stund ringde telefonen så var verkligen ingen rast och ingen ro. Men skönt det med för då går ju dagen lite fortare.

Annars händer inte mycket här, ska väl ta och laga lite mat snart men är lite frusen och trött så kröp precis ner med datorn i sängen och tänker vila en liten stund först.
Sen ska jag väl se till att den ena möbeln från IKEA kommer på plats ordentligt med.

I morgon är sista arbetsdagen denna vecka och det känns så otroligt skönt. I helgen blir det dock full rulle.
Fredag är det konsert med arbetskamrater och lördagen kommer bestå av syskonbesök så då ska det lagas middag och fixas lite här hemma.
Men vad jag ska bjuda på har jag i dags läget inte tänkt alls på så vi får se.

Ne nu ska jag blunda några minuter, så vi får höras sen.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0