2009-11-10

Hej där. Missade er totat i går på grund av att jag blev inkallad till jobbet redan 10 min efter att jag klivit ur sängen.
Detta på grund av personalbrist i kombination med inflytt.
Ibland är det inte kul att leva, men kom ju hem till sist även om dagen var en katastrof från början till slut.

I dag bär det i alla fall av till Linköping och IKEA en sväng, ska handla hem en hylla och en byrå som vi pratat om länge. Passar på i dag då Frida ändå är på Campus så jag kan få lite bärhjälp och en trevlig tös att luncha ihop med.

Annars bjuder nog inte dagen på något speceillt, ska försöka hinna städa lite också men vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag äta lite och kittla en sovande Kapten under tassarna ;)
/Malin

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Det talar han inte om för dig så glöm det.

2009-11-10 @ 16:14:31
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0