2009-11-03

Det är ju inte klokt att det redan är November sedan några dagar tillbaka.
Jag satt här i soffan och funderade, det är ju hur mycket som helst som jag ska hinna med innan året tar slut. Hur ska detta gå?

Tänke ge er lite av det som ska göras så får vi se hur mycket av det som kommer bli gjort.

  • Ansöka om nytt lån
  • Köpa husÅka på semester
  • Köpa minst en ny väska
Finns en del saker till som jag tänkte på förrut, men är väl för tidigt för huvudet står still.
Kommer jag på något mer så fyller jag väl på listan.
Utöver detta är det en hel del saker inplanerade som jag ska göra innan året är slut.
  1. Vaccination av Kapten
  2. Konsert och ute kväll med jobbet
  3. Middag med i alla fall 2 av mina syskon och något syskonbarn (minst)
  4. Twilight afton med premiär av andra filmen New moon
  5. Ta andra vaccindosen mot svininfluensan om det kommer behövas
  6. Julmiddag med släkten på mammas sida
  7. Shoeparty
  8. Utekväll med så många av syskonskaran som möjligt.
  9. Resa till Miami och bara sola,bada och shoppa.
  10. Försöka hinna träffa Thomas och Lene i alla fall en gång under deras Sverige besök i jul/nyår
  11. Fira in det nya året och skaffa nya saker att hinna med nästa år.
/Malin - Bara 2 månader kvar och hur mycket som helst som ska göras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0