Valborgsbekännelser

Okej, jag har några saker att bekänna: Jag är en "vekling till bangare"! Tanken var ju från början att ett ganska stort gäng skulle grilla tillsammans igår kväll. Men då saker och ting som plats och väder sket sig så bangade jag. (+ 2 veklingar till) Helt plötsligt så kändes det mycket mera lockande att äta hemmagjord klyftpotatis oc ryggbiff, iklädd kjol inne i värmen än att grilla ute i kylan. Ja, ni kan kalla mig fisförnäm eller bangare, bara att välja!

Min andra bekännelse är väl egentligen ganska oviktig men av någon anledning så var jag himla dålig att ta kort på mitt trevliga sällskap igår. Jag skyller på de heta diskussionerna och skrattattackerna...

Den tredje bekännelsen är inte heller att leka med. Jag började böla då vi tittade på film! Ja, ni hör ju själva, min valborg var absolut inte att leka med! ;)

                
                sällskapet tillagar middagen. Mina matkunskaper litade de inte på. Så
                jag fick hålla mig till efterrätten...

                
                Pippi långstrump!?
                Hysteriska skrattattacker då jag fann ett par skor i strl 47!

                                            /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0