Vad fan har jag givit mig in på!?

Vad fan har jag givit mig in på!?
Ja, det var en bra fråga. Jag fick ett ryck på morgonen och rev ut kläderna som hängde i klädkammaren oh de som låg packade i påsar i min ännu (obefintliga) ofärdiga walk in closet. Tanken var ju att jag skulle organisera om skiten. Men nu så känns det så lagom kul. Jag känner på mig att detta kommer att ta ett par timmar. :/

                

                
                 Att vika kläder är väl ett sant söndagsnöje!? Nej, skulle inte tro så...

                                                /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Duktig du är, även fast det är bra drygt..

Hoppas du lägger upp bilder sedan på resultatet! :)

2009-05-03 @ 23:23:34
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0