Min och din lördagkväll...

Just nu så håller många av mina kompisar på och förfestar som allra bäst, innan de skall bege sig till Flygeln. I Flygeln så pågår nämligen just nu en av delfinalerna i Emergenzafestivalen. (Deras slogan lyder: The largest international concert organizer for upcoming bands!)  En killkompis till mig är med och tävlar med sitt band med det "udda" namnet Supersonic speedfreaks. Riktigt duktiga är de. Gå gärna in och lyssna på deras låtar på deras här.

Själv så har jag tyvärr ingen möjlighet att gå dit eftersom jag skall jobba. Orättvist eller vad? Nåja, jag har laddat med en nyköpt godispåse och lite skvaller iaf!.

               
                 Här är min lördag! Hur kommer din att se ut?

                                                  /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Lät som du fick en bra lördag ändå, godis och en skavallerblaska är nog nästan kvalitetstid med sig själv!

2009-05-25 @ 09:47:35
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0