Malin ska få godis!

Ja i dag får jag godis, tänker åka upp till Coop och köpa mig en ordentligt stor påse till helgen det har jag verkligen förtjänat.

Just nu håller jag på att tvätta lite och gräva upp rötter i branten bakom huset. Inte dierkt roligt men det måste ju göras så lika bra att få det gjort.

Förmiddagen spenderade jag på Borsmo ip för att kolla på lillbrosan när han hade friidrottstävlingar med skolan. Var riktigt trevlig för dom som inte hette Kapten Jansson och satt i bilen.
Inte för att han hade det allt för dåligt han fick både stå i skuggan och tugga på något hundben så inte rätt av honom om han skulle klagat.

Dags att stänga av datorn och hänga upp tvätten som precis blev färdig men vi hörs senare med lite bilder på lillbrosan förhoppningsvis.

 

/Malin - Ut med er i solen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0