Jag vill ha nu!

Har precis ätit upp 6 mini björnar men inte kunde det stilla mitt godissug det minsta. Kanske får bli en sväng in på Statiol på vägen till jobbet i morgon om inte det här går över snarast.
Nu ska jag se klart filmen Mord i blodet.
Hittills inte direkt någon bra film men kan ju inte bara strunta i att se färdigt den nu när jag sett nästan hela. Insåg just att det egentligen är en miniserie varför i H.. vete skriver dom inte ut det i beskrivningen på tv3???

Nu är besviken och ännu mer godissugen så godnatt!




/Malin - Fortsättning nästa onsdag? Skit på er TV3!





Kommentarer
Postat av: Gnistan

Den var bra ska se fortsättningen nästa onsdag.

Hoppas du stillat dit godis sug. Thomas hälsar hej då.

Mamma

2009-05-14 @ 07:55:15
URL: http://smagnistan.blogg.se/
Postat av: Patricia

Bra drygt när de gör så där :/

Du får ladda upp med godis till nästa gång :)

2009-05-14 @ 10:46:26
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0