Jag har aldrig...!

Nu så skall jag hoppa ur mysbyxorna och svida om till något mer "lördagsaktigt" och bege mig till Pernilla. En liten fågel viskade i mitt öra att det skulle bli en sk "lekkväll" med bla "Jag har aldrig..." Detta kan väl inte sluta på något annat sätt än illa!? Jag har aldrig gillat den leken! ...eller sanning eller konsekvens för den delen men ibland så får man ta seden dit man kommer...
Här bjuder jag er (exklusivt) på dagens dansbild! ;) Skakar rumpa, det gör jag till denna sköna låt.

              
              ...för allas bästa så får vi väl hoppas att det inte blir någon dans ikväll, för
              min del. Sådana konstigheter sysslar jag bara med när ingen ser på! ;)
              Jag brukar få höra att mina danser bara ser skrattretande eller porriga ut.
              Ingen dansprinsessa alltså. hmpf :(

                                              /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0