Fågelvägen hade varit att föredra...

Jag har hittills spenderat min vakna, lediga måndag till att leta efter biljetter till Skåne. Ja, ni hörde rätt! Går allt som planerat så kommer jag befinna mig i de södra delarna av Sverige from torsdag kväll. Jag skall nämligen hälsa på lite kompisar från tiden då jag bodde i kollektiv. Det skall bli så himla skoj och jag ser verkligen fram emot att träffa dem! Vad jag däremot INTE längtar efter är resan ned som kommer att ta X-antal timmar och antagligen kosta en del också. Sj`s priser är hutlösa så jag överväger att vara lite ekonomisk och spendera 2 extra timmar på en svettig buss. På så sätt behöver jag bara betala 1/4 av sj`s pinsamma priser...Hur som helst så hade fågelvägen varit smidigast! Det hade jag valt utan att blinka om alternativet fanns, även om jag hade fått betala extra...

               
                 bild lånad här

                                                             /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Samma här, önskar att man kunde flyga mellan fler platser här i Sverige.. även fast det skulle innebära en extra slant.

2009-05-12 @ 16:54:24
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0