En dag på landet!

Har försökt att inte anstränga mig allt för mycket under dagen. Men en tur till mamma blev det, där bjöds det på lite pannbiff och potatis. Kapten fick busa loss lite med Buddy med så vi båda vill bara ligga inne och slappa nu så blir tvn och lite choklad i kväll.
Skönt att mamma hade mat över så att jag slipper ställa mig vid spisen för att bli mätt i magen. Dock så ska jag väl försöka slänga ihop lite varma mackor eller något till kvällsmat sen men det får vänta några timmar till.
Jag kom på att ni aldrig fått se den tänkta 25 år klänningen i färg trots att festen redan varit och klänningen inte alls blev använd den dagen.

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0