Där for pengarna iväg med den tyska taxin!

De flesta vet nog att jag har svart bälte i att spendera pengar. Men hur mycket jag än spenderar på väskor, kläder, mat, godis, nöjen mm så är det sällan som jag är vilsen i min ekonomi. Jag har oftast stenkoll på hur mycket pengar jag har och vart de har tagit vägen.
Men idag så kan jag erkänna att jag blev lite fundersam då jag såg att det hade försvunnit nästan 400 kr till ett tyskt taxibolag. Vid ett tillfälle som jag vet att jag omöjligt kan ha spenderat några pengar. Så jag tog kontakt med både min bank och kortservice. Gissa om jag blev sur då de gav mig nästan identiska svar: "Kan det inte vara så att du har glömt bort att du åkte taxi i söndags då? Hur fan skulle jag kunna glömt bort om jag åkt tysk taxi!? Vid en tidpunkt som jag dessutom skulle ha befunnit mig på jobbet. Jaja, jag skall forska vidare...
I värsta fall så kanske jag lider av amnesi! ;)

                
                 Pengar på vift är ingen höjdare, speciellt inte då de stuckit iväg med ett
                 tyskt taxibolag...
                 bild lånad här

                                                       /sara
            


Kommentarer
Postat av: Gnistan

Glöm inte berätta hur det går med detta.

Gnistan

2009-05-07 @ 06:45:39
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0