dagens

Nu känner jag mig riktigt duktig jag har både hunnit boka biljetter till Skåne-resan, hunnit uträtta mina ärenden nere på stan och fotograferat dagens. Här kommer den:

               
                randig tröja: forever 21, stuprör: divided

På tal om randig tröja så pratade jag med en tjejkompis för ett par dagar sedan och hon berättade att hon hade slagit till på en likadan randig tröja som jag har.
 
Jag: Haha, okej vilken då?

Fia: Den vita med ränder...

Jag: Okej, vilken vita med ränder?

Fia: Den svart och vit-randiga med knappar och 3/4 ärm...

Jag: Eeeehhh, okej skit samma. Du har köpt en ny randig tröja...

Denna dialog fick mig att inse att jag kanske har "för många" randiga tröjor. Jag har en nätt liten samling på säkert 15 st randiga tröjor, toppar och linnen. (får väl fotografera dem någon gång, och visa upp här på bloggen.) Ser jag något randigt i en butik så dras jag likt en geting till ett glas saft till plagget! ;)

                                         /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha! Nästan komiskt hur man kan ha så många randiga plagg, men det är ju tur att det är ett basplagg på något sätt som alltid kommer att att stå sig. :)

2009-05-12 @ 16:52:23
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0