210 000 kr kyssen

Ja, somliga ska då alltid vara värst. Jag som tyckte att jag var godheten själv då jag stöttade AIDS-forskningen genom att köpa på mig lite plagg från Hm`s sammarbete med DAA...(visar upp dem senare)
..sen så läser jag att Twilight-Robert Pattinson (hottie mchottie) fick budgivarna på en välgörenhetsauktion i Cannes att öppna plånböckerna för samma syfte. (AIDS-forskning) Det som auktionerades ut var en kyss från skådespelaren. Slutbudet stannade på 210 000 kr!

Psssst: här så kan ni se bilder från kommande Robert`s kommande film New moon

                
                 Den berömda kyssen från twilight-filmen...
                 bild lånad här

                                          /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0