2009-05-12

Hej där!
Här har det varit full fart hela dagen, började dagen med att jobba några få timmar. Sedan bar det av hem för en härlig promenad med Kapten i vårsolen.
Efter det fick jag sjukt mycket med energi så blev att starta upp lite trädgårdsarbete. Eller egentligen skulle jag bara ta bort lite rötter så jag kunde sätta ner två plantor som jag fick av mamma igår. Men när jag väl började visade det sig vara betydligt mycket mer arbete än planerat. Men till slut kom plantorna i jorden i alla fall.
Lagom till jag fått ner dom kom mamma med mina två bröder på en snabb visit. Storebror kom med pengar, kan man bli gladare av att se sin bror än när man får saker?!
I och försäg var det ju födelsedagspresenten eftersom det är först nu vi träffas sedan i julas men ändå pengar.
Bilden är tagen i julas, eller ja i mellandagarna om allt ska vara rätt.

Nu ska här ätas panerad lax med potatis och kallsås. Sen blir det att sappa på tvn eller kolla lite flera SATC avsnitt innan man ska köra in till flygplatsen och hämta Mr O. Där efter blir det rallykörning hem till Desperate Housewifes

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0