Världens snyggaste frisyr!?

Just nu sitter jag med ytliga funderingar som: "Ska jag beställa klipptid idag eller vänta en vecka?" (ja, jag varnade er för att de var ytliga!) Just nu så är den lång men inte för lång eftersom jag själv varit på den med saxen vid flera tillfällen. Problemet är att den är så störigt tjock och skulle behöva en rejäl urtunning hos frissan. Men om jag väntar en vecka med klippning så kan jag även ta och spara lite pengar och slå 2 flugor i en smäll. Dvs jag kan då passa på att klippa hela håret och putsa luggen vid samma frisörtillfälle+ att håret antagligen kommer vara i perfekt skick (längd och tjocklek på luggen) vid ett väldigt speciellt festtillfälle i april.
Världens snyggaste frisyr eller iaf världens mest perfekta lugg måste väl ändå sitta på sångerskan Nelly Furtado i musikvideon "say it right"

             

                 video: youtube

                                                      /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0