Vad ska jag hitta på då?

Nu är man alltså ledig, i och försäg bara en dag men bättre än inget alls.
Började med att sova ut ordentligt, åkte sedan in till Maxi och handlade lite så att kyl och frys har något jag kan stoppa i magen om jag blir hungrig.
Ja det är vad denna dag bjudit på hittills. Jag är riktigt besviken på solen, här har det varit fint i flera dagar men så fort jag är ledig så är det grått och trist igen. Varför är det alltid så?

Måste ut och spika lite för i går när jag kom hem var plutten på ett helt annat ställe än jag lämnade honom, så har lite små justeringar jag måste göra så att det inte uppreppas i morgon.
Mamma och Buddy är på besök med och snart kommer lillebror så ska väl försöka laga till lite mat med att bjuda på. Tror jag kör på korvstroganoff men har inte bestämt mig helt.
Sen framåt kvällen blir det nog lite tv men tänkte även försöka gå igenom Amerikanska webshoppar grundligt med i fall det finns lite jag vill få hem om si så där 2,5 veckor.

Har som sagt ingen kamera till Mr O är tillbaka så ni får klara er ändå. Ska försöka fixa så att jag kan få in mobilkameran till datorn i alla fall så ni kan få lite halvsuddiga bilder i stället för inga alls.


Kramkalas från ett tidigare besök!

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0