trenchcoat

Igår så överaskade (min älskade vän;) Fia, mig med både ny frisyr och ny, urläcker vårjacka. Jag är själv på jakt efter en perfekt trenchcoat i mörkt beige, skärp i midjan och som slutar i knähöjd. Har spanat in en riktig snygging från hilfiger, som tyvärr kommer att garantera ett ganska stort hål i plånkan men en tidlös trench måste väl ändå räknas som en investering, eller!?

                
                  yes babe, ibland så inspirerar du mig med! ;)

                                                 /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

En välskräddad trenchcoat är alla gånger en investering! ;)

2009-04-01 @ 09:04:27
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0