Snö regn eller sol?

Nu är det väl ändå dags för vädret att bestämma sig. Regn och blåst var det som jag vaknade upp till.
Men nu sedan några timmar tillbaka strålar solen och det är riktigt vårväder ute. Underbart, längtar så till värmen och att få ta och slänga in vinterjackorna i garderoben för att byta ut dom mot alla vårjackor som hänger där inne förtillfället.

Blev citygross shopping förrut förresten och fixade det galant med endast ett aftonblad + bilaga utöver det jag skulle handla.
Jag är en duktig flicka om jag vill.
Nu ska jag snart laga lite mat här, men först tack till F som skickade kort till mig ( efter lite tjat) från sin snösemester förra veckan.



/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0