Skobeställning?!

Ja valen är alltid svåra och till 99% väljer jag nog det jag själv mår bäst av för stunden men kanske inte alltid gynnar min plånbok eller liknande.
I dag står jag återigen inför ett sådant val. Ska jag göra en lite större skobeställning och hoppas på att jag vinner på lotto eller ska jag spara pengarna lite till och hoppas på sjukt snygga presenter från Mr O.
Jag vet inte hur jag kommer gör i just denna stund men finns så sjukt mycket snygga skor som jag vill ha så kan jag verkligen bara skjuta den tanken ur huvudet och vara glad ändå?

Have2have är en av affärerna som har så grymt mycket snygga fin skor, följande är några av dom jag verkligen fastnat för.

/Malin


Kommentarer
Postat av: Bianca

Du ska vara glad att du har en i alla fall ! :)

2009-03-02 @ 21:38:50
URL: http://biiancas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0