Reprisstart på Stephenie Meyer

Om man går och lägger sig kl 20.00 på kvällen så känns det ganska naturligt att vakna kl 6 på morgonen igen, lägg sedan till ca 10 timmar extra sömn...Ja då har ni mitt liv i ett nötskal sedan i tisdags.
Men idag så känner jag mig hyfsat bra. Eftersom jag vaknade så förbaskat tidigt imorse så kröp jag in till vardagsrummet och slötittade på diverse morgonprogram (hur många vuxenpoäng är inte det då!? ;) samt körde en reprisstart på Stephenie Meyer`s underbara bokserie. Det blir lagom att plöja igenom dessa 3 böcker i väntan på den 4:e som släpps nu i veckan. Iofs så har jag redan läst den 4:e boken på engelska och tyckte att den var underbar, bäst i serien faktiskt. Men jag är trots lite nyfiken på den svenska översättningen också...

                

                

                                         /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0