Plopp!

I helgen så provade jag på plopp med saltlakritsfyllning och tyckte så här:

Vid första tanken så låter det säkert som en konstig kombo saltlakrits och choklad...Plopp gjorde ju en tidigare version med sötlakritsfyllning och den var inte ett dugg god. Det var typ det man knaprade i sig i brist på annat...Men denna gång så måste jag faktiskt säga att det blev en riktig fullträff! Smakkontrasterna var inte alls så stora som man hade kunnat tro, utan de matchar varann perfekt! Mums!

                
                 betyg:     av 5 möjliga

                                                        /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Personligen så blir jag bara så arg när dem blandar i lakrits i allt, morr!

2009-03-11 @ 11:01:15
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Kevser

jag testade den med men den va inte alls god...

2009-03-11 @ 11:56:33
URL: http://sjalstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0