Panik!

Någon måste göra mig ugn igen. Detta på grund av att ett halvt glas gjort mig färdig för sängen.
Min 25 års fest närmar sig och jag har planerat att ladda upp med champange under själva stylandet av mig själv men har i dag insett att detta kommer kräva mycket supande av mig fram till min födelsedags kommer.
Ett halvt glas vin och jag känner att det får nog inte bli mycket mer, hur illa är inte detta? Min fest ska bli stor, den ska pågå hela natten och jag ska vara vaken längst. Men hur?
Någon som har tips på hur jag kan träna mitt alkoholsinne på nytt?
I dag känner jag mig nämligen verkligen som en fjortis som bara behövde lukta på spriten för att bli full.


Som ni ser har jag vin för ett helt år om mitt drickande endast upp går till 1/2 glas per tillfälle.

/Malin

Kommentarer
Postat av: sara

hahahaha, alkoholsinnet blir sämre med åldern. Hur skall detta gå med förfest, fest o efterfest? Kan nästan lova att du kommer att känna dig segstartad imorgonbitti också ifall du tömmer glaset! Underbart att bli äldre, eller hur!? ;)

2009-03-16 @ 21:30:58
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Gnistan

Så där är det att bli gammal man tål ingenting då..

2009-03-17 @ 14:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0