Och så var magen mätt

Då var den lediga dagen snart över. Solen har gått ner och mörkret har börjat falla på. Sitter nu och väntar på att klockan ska bli 21.00 så att DH börjar. Är nämligen trött redan nu och vill sova så vi får väl se hur jag ska klara av att hålla mig vaken.

I morgon är det alltså jobb som gäller, mindre roligt men är ju bara 2 arbetspass kvar nu innan man har 3 dagar ledigt så får väl stå ut.

Till något helt annat min mage är nu sedan en stund tillbaka helt mätt. Fantastiskt vad mat kan göra.

Blev kanske inte den nyttigaste kycklingröran som landade i min bakpotatis men gott var det och med säkerhet blir det lika gott till lunch i morgon.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0