Nu kändes det så där underbart igen.

Vilken kick, jag älskar det och struntar fullständig i om det innebär att jag nu har exakt 45 kr kvar på kontot till lön.
Känslan, glädjen och kicken är värd det och jag tänker säkert göra om det nästa månad och månaden efter det för vill inte ens sluta fast det skulle kunna innebära mer pengar på sparkontot.


Det kanske är närmare en vecka kvar till lön och jag är pank men vad gör det? Känslan av att få spendera gör att jag hellre går back än sitter och funderar på hur mycket jag kunde haft på sparkontot om jag inte var en sådan slösfia.
Men i dag var nog kicken extra stor, för vad ska jag med pengar till innan lön? Dom närmsta dagarna hade jag ju ändå bara tänkt att spendera med att mysa och låta Mr O bjuda mig på massa hämtmat.

/Malin


Kommentarer
Postat av: MissCM

haha, det är nästan som att jag hade kunnat skriva den texten! ;D jag spenderar hellre alla mina pengar på grejer och skor, än att spara dom. :P

2009-03-20 @ 20:50:58
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0