Möte...

Hej på er!
I dag har man alltid rullat ur sängen tidigt för ett tråkigt p-möte. Hatar dessa dagar. Här ska man upp tidigt för att bege sig till jobbet i 3 timmar och sedan ska man hem igen. Ne dessa dagar är en mardröm. Tur man bara har en sådan tur per månad i alla fall för annars vete tusan vad jag skulle tagit mig till.

Dagen bjuder inte på något kul för min del, är trött och har lite små ont i magen så tänkte slänga mig på soffan och bara gläppa mellan alla kanaler hela dagen. Kapten får nog lida lite men vadå det är ju snöoväder ute och jag gillar inte att bli blöt och frusen. Sen har Kapten ändå varit olydig på förmiddagen så han förtjänar en lite tråkdag.
Vad han har gjort är väl rätt oviktigt frågan är väl snarare vad denna hund inte gjort mig ännu. Har jag något helt som fanns där när han flyttade in som valp?

Ne nu blir det en snabblunch i form av någon smörgås och lite tv tittande. Är det inget bra på den burken blir det lite SATC avsnitt i stället för det piggar väl alltid upp.


En liten jag precis precis vid hemkomst efter att lite myskläder åkt på.

/Malin

Kommentarer
Postat av: andrea

Va fin blogg du har, kolla gärna min :)

2009-03-10 @ 16:03:49
URL: http://andiibandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0