Ingen metod mot platt mage iaf...

Ja, igår kväll så var det bekräftat!
Jag har blivit sjuk! IGEN! Jag fattar ingenting, måste verkligen ha världens sämsta imunförsvar. Efter att ha bottats med hög feber de senaste 16 timmarna och gått på en diet bestående av loka och febernedsättande så borde ju magen vara som en planka mindre förståligt är för mig att den under dessa timmar har svällt upp som en ballong.(tänk er en graviditet som är gången 4 månader ungefär...) Hmmm, mysko vad kallar man detta!?
Nu skall jag åla mig tillbaka till feberhyddan/sängen. Jag är såååå trött trots all sömn inatt.
Zzzzzzzzz

               
                  En 16 timmars diet av detta gav ballongmage som hette duga....

                                                            /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0