HUTLÖST DYRT!

Jag trodde att jag hade nått min personliga gräns, gällande vad jag är beredd att hosta upp för en mascara. Den dåvarande gränsen var 260 kr. Men så bestämde sig kanebo för att göra om sina (relativt tråkiga, vita) förpackningar och detta på sina kunders bekostnad. Fan, så jävla otacksamt! Helt plötsligt så kostar mascara-helvetet 318 kr! HUTLÖST DYRT, om ni frågar mig. Men eftersom jag inte kan vara utan fanskapet så var jag helt enkelt tvungen och ge med mig.

Vissa saker borde vi kvinnor få rabatt på: smink, större shoppingkonto, migränmedicin, etc, etc, etc
Helt gratis däremot borde mensskydd vara. Ett nödvändigt måste som kostar skjortan varenda månad...

                
                För 58 kr mindre så hade jag mer än gärna stirrat mig blind på den
                gamla förpackningen. *suck*

                                                          /sara


Kommentarer
Postat av: Linda

Instämmer. Fasen vad dyrt allting ska vara och jag håller helt med dig vad gäller mensskydd. Om inte gratis så näst intill.

2009-03-27 @ 18:04:06
URL: http://sannythecat.blogg.se/
Postat av: Patricia

Nej vilken onödig utgift på bara en förfinad förpackninbg..

2009-03-28 @ 22:36:12
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0