Här är numret du kan ringa!

Okej eller ja det var en av fraserna i samtalet mellan mig och Mr O förrut i dag. Han mår fint och njuter av sol och värme i fall någon undrar.
Men det som var bäst var ju att han redan på bara ett par dagar har hunnit handla presenter till mig. Vad kan det vara? Jag är så nyfiken vill ha hem honom nu så jag får se allt fint jag fått.
Fast finns även andra anledningar till att jag vill ha hem honom, spökar i knutarna. Känner mig ensam och rädd. Eller helt ensam är jag inte har ju en stor hårig Kapten och just nu en underbar mamma hos mig.

Ska väl ta och vara lite social med henne men är så nyfiken på alla presenter som jag ska få så var bara tvungen att sprida min glädje lite här med innan sängdags.


En trött lite ledsen men ändå lycklig tjej precis hemkommen från jobbet.

Som ni märker har jag hittat ett sätt att få in bilderna i datorn från mobilen, detta är dock lite kostsamt och tidskrävande men är det något viktigt jag måste visa er kommer det självklart bilder.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Har du ingen sladd mellan telefon & dator?

på så sätt kostar det ingenting :)

2009-03-03 @ 22:20:44
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0