Fet frukost

God morgon läsare!

Gårdagen var lyckad som alltid när Sara är närvarande. Sov lite väl länge i dag och bestämde mig därför att slå till på en liten mer matig frukost. Eller kanske man borde säga Brunch med tanke på vad klockan är.

Sara nämde det i går och suget efter det satt kvar när jag vakna så det vara bara att dra fram en stekpanna sätta igång.

Lite äggröra och bacon får magen att bli på top.

Nu ska jag se över när alla tv-repriser jag måste se går i dag och sen blir det en sväng i det gråmulna vädret med Kapten "bus" Jansson.

/Malin

Kommentarer
Postat av: sara

Det måste var gårdagens brottningsmatch med Kapten som krävde extra sömn och lite extra frukost! ;)

2009-03-08 @ 19:46:16
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0