En flyktplan från tristessen

Jag tror jag har hittat en flyktplan från tristessen. Ikväll så går thrillern "secret window" på tv 6. Visserligen så har jag sett den förut men Johnny Depp är ju alltid trevlig underhållning. Filmen bygger på en Stephen King-berättelse om en författare som har drabbats av skrivkramp och problemet stannar inte där...En dag så dyker en mystisk främling upp vid författarens dör och anklagar honom för att han plagiering...

Vi får se om jag orkar hålla mig vaken tills filmen börjar (och slutar) vilket jag tvivlar starkt på för just nu så känns ögonlocken hemskt tunga trots att större delen av dagen ägnats till att sova...

              
                  bild lånad här

                                         /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0