En dagens...

Äntligen klar med tvätten och allt tråkigt vad det innebär...Känner mig faktiskt extra duktig då jag har varit riktigt produktiv sedan lunch: tvätt-klar! städning iform av dammsugning och våttorkning av golv klart! Belönat mig själv med snygg present- japp, visar senare... ;)
Här bjussar jag på en dagens som också hanns med mellan allt hushållsarbete!

                
               cardigan: asos, topp: ralph lauren, stuprör med dragkedjor: divided

Uppdatering: klippning får vänta ett par dagar...                                                           

                                                     /sara

Kommentarer
Postat av: Bella

Härlig färg på den röda tröjan!!

kram

2009-03-16 @ 18:04:56
URL: http://www.bellaslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0