Den kvinnliga mystiken

Det kan inte vara lätt att vara kille i dagens samhälle bland alla veliga, svårlästa tjejer. Just detta beklagade sig en av mina killkompisar om igår. Och om jag ska vara helt ärlg så förstår jag honom, för ibland så vet jag inte själv vad jag menar...
Men som sagt för att citera min killkompis:

" Jag är sjukt trött på att va tvungen att läsa tjejtidningar och se på doktor Phil för att förstå er kvinnor. Ja betyder nej, nej betyder kanske, kanske betyder nej. Kan ni inte bara säga: JA, NEJ eller KANSKE och faktiskt mena det.

...kvinnlig mysik och playing hard to get...TVI, TVI, TVI..."

                                 
                                      bild lånad här

                                                /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0