Dåligt av mig jag vet..

Förlåt mina älsklingar. Eller ni räknas väl inte direkt till mina älsklingar men jag gillar er skarpt.

I alla fall måste bara be om ursäkt för helgens super kassa uppdatering. Jag har helt ärligt inte startat datorn här hemma mer än 1 gång under hela helgen.
Jag vet vad ni tänker, men nej jag var inte sjuk. Jag var dock sjukt trött efter arbetsdagarna men det är ändå inte hela sanningen.
Den största anledningen till min frånvara är att jag är kär, och som svar på det ni tänker nu. Ne han har inte kommit hem ännu och nej jag har absolut inte träffat någon annan.
En gammal kärlek gjorde ju ny entre 12 mars för att få ett slut på det väldigt udda men mest romantiska förhållandet jag någon sin varit med om.


Du kanske är slut älskling men i mina drömmar och tankar finns du allt än ;)

/Malin

Kommentarer
Postat av: sara

kan inte annat än att hålla med dig! Sååå jäkla sockersött att man riskerar diabeeskoma! <3

2009-03-16 @ 17:34:59
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0