Dags att önska!

Det är inte långt kvar nu, det är närmare bestämt 16 dagar kvar till dagen med stort D. Dagen då jag ska börja åldras på riktigt, dagen då rynkor och liknande med säkerhet kommer börja smyga sig fram även på mig.
Det är då dags för 25 års kalas. Eller dit är det i och försäg en vecka till att lägga på i matematiken men 16 dagar är det till dagen då jag fyller i alla fall och har nu fått en del frågor om vad jag önskar mig så här kommer en önskelista så att alla har några förslag på presenter jag kan bli glad över.

Önskelista!

·        En Mopsvalp

 

·        En Louis Vuitton special edition speedy 30 rose

 

 

·        Pengar

 

·        Presentkort på H&M, Nelly.com m.fl affärer

 

·        En resa till ett varmt land med respengar

 (så jag har något att spendera när jag är där)

 

·        En systemkamera

 

·        Smycken

 

Ja det där får duga åt er men ni ska veta att punkt 1-3 är bästa möjliga presenter till denna lilla prinsessa  ;)

/Malin

(Bilder lånade på här och här)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0