dagens...

Jag får väl börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering från min sida idag. *sorry*
Jag har spenderat det mesta av den vakna tiden på stan: Tjaffsat med snorkig personal på onoff som vägrade att ta emot en reklamation på en nyköpt trasig/oläsig dvd-skiva. Idiotsäljaren försökte ist vända det till att det var mina dvd-spelare och datorer hemma som det var fel på, eftersom smårepor klarar ju de flesta kvalitets dvd-spelare nu för tiden. Jaja, onoff besöket tog iaf nästan ½ timme och jag gick därifrån som vinnaren...Därefter så var jag tvungen att lugna ner mig med lite shopping inne på hm...
Fann även ett riktig guldgruva till butik som jag ska tipsa er om senare. ;)

               
                kofta:
tommy hilfiger, topp: new yorker, kjol: monki, leggins: hm,
                väska: mulberry bayswater

                                                 /sara


Kommentarer
Postat av: Elina

Fina kläder, fin blogg med!

Kolla gärna in min blogg med.

2009-03-02 @ 17:30:44
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0