Ännu en hemsk tatuering att ångra!?

Tatueringar är jättesnyggt i måttliga mängder och på rätt personer, tycker jag. Jag har själv under flera år funderat på att skaffa en liten, diskret en...
...men nu tänkte jag klaga lite på andras tatueringar. Jag undrar hur fan Rihanna tänkte då hon printade in pistoler på kroppen!? Det känns som lite dubbla budskap där, gällande ämnet våld med tanke på den omtalade misshandeln. Eller försöker Rihanna bara lägga till någon slags ghetto-attityd!? Fula, onödiga tatueringar som ångras i efterhand känns såååå 90-tal. (Johnny Depp, Pamela Anderson och Angelina Jolie är några som ångrat sina...)  Eller vad säger ni!?

                            
                              bild: us magazine

                                                      /sara

Kommentarer
Postat av: Sophy

skit ful!

2009-03-30 @ 09:30:13
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Emma

Hon kanske bara är en pang-brud? hahahahaha, ne ok. Jag ba skoja ;-)

2009-03-30 @ 09:47:45
URL: http://lackert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0