2009-03-29

God morgon!
Då var det söndag och snart dags att göra veckans sista arbetspass. Känns skönt, och extra skönt att man är ledig i morgon. Veckan som kommer har rätt mycket jobb så kommer nog ta min lediga dag till att slappa och kanske pyssla lite här hemma. Eventuellt åka in till stan och hämta en sak om den är färdig och sedan kanske försöka få till någon present till en viss tjej som ska ha sin 25 års fest i helgen som kommer.
Hoppas på fint väder i morgon med så man kan vara ute lite, för är så trött på det vita och blaskiga som är utanför mina fönster att jag vill gå i ide och inte vakna förrän solen och värmen har kommit till vårat avlånga land.

Ni ska förresten få se innehållet i paketet från Nelly i morgon med. Ni skulle ju kunna få se det i dag men då måste jag byta datorn och starta om allt och det tar lite för lång tid för att jag ska hinna med det innan jag ska ge mig i väg hemifrån.

Vet ni förresten vad jag är sugen på, pizza och inte vilken pizza som helst utan min favorit med banan och currysås. Någon som har lust att åka ut på landet (till skogen) och hämta det åt mig och sedan leverara den hem till mig eller till mitt jobb?
Jag har ett så start sug efter den att jag skulle kunna åka denna resa i totalt fel riktning för att få den. Men har ju inte tid så kan ju hoppas på en snäll pojkvän som kanske kan ta med sig en när han ändå åker förbi i närheten där i eftermiddag/kväll.


Ne nu ska jag sätta lite fart måste sortera lite tvätt och fixa lite annat här innan jag klär mig i lite vettiga kläder och startar bilen för veckans sista bilfärd in till stan.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0