2009-03-17

Det kan väl ändå inte vara sant. Huvudvärk efter knappt ett glas? Jag börjar bli nervös nu kan jag lova. Varje ledig dag kommer gå åt till att planera ut hur jag ska klara mig igenom hela födelsedagen med jobb dagen där på och sedan hela fördelsedagsfestdagen.

Till något annat, i dag är man alltså ledig från jobbet i alla fall. Känns riktigt skönt. Exakt vad jag ska göra är inte bestämt men vädret är ju så kass så blir nog mest att vara inne och umgås med min älskade dator.
Ska ta en sväng in till vetrinären med för behöver ny hundmat och sedan behöver jag nog handla hem lite mat till mig själv på vägen med. Får se om jag ska ta Maxi eller om jag ska göra ett smart drag och åka till City gross i stället.
Anledningen är att där inte finns lika mycket roliga kläder eller andra saker att slösa sina pengar på.

Ska i alla fall börja med att diska lite här nu och sedan slänga in en tvättmaskin.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0