2009-03-12

Hej där!
I dag har det verkligen varit en slapp dag. Jag har varvat mellan att äta, sova och läsa. Kanske inte är helt frisk i alla fall för så trött som jag är hela tiden måste det ju vara något som kroppen vill säga ifrån om.
Men i morgon blir det i alla fall jobb för min del, var ju ingen maginfluensa och så länge jag inte har någon feber så tänker jag då inte stanna hemma. Jobbar bara 3 timmar med så blir en perfekt start och så kan jag gå hem och sova lite till sen.
Eller det kanske jag inte kan förresten för mamma och eventuellt pappa skulle ju komma och hjälpa mig göra om hundgården lite.

Påtal om hund så hade jag förresten brottningssällskap åt Kapten förrut. Helt otroligt skönt och tack vara denna guldbruna sak så har jag fått sova och läsa rätt ostört under dagen.

Så här lugna kan dom vara men är inte speciellt ofta.

Nu ska jag se vad som visas på tv i kväll. Om det finns något värt att se eller om det blir sängen tidigt.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0