2009-03-03

3:e mars och det är hur blaskigt som helst på gården. Vart är min vår?
Hur kul är det att veta att ens respektive är i värmen, säkert solar, surfar och njuter av att varje dag vakna till minst 25 grader.
Livet är så sjukt orättvist. Själv måste man slita och jobba fast man är helt slut och egentligen borde få en veckas ledig bara för att hämta krafterna.
Ska som sagt till jobbet snart så blir inte mycket bloggande för min del i dag, men Sara är ledig så vi får väl hoppas på henne så att vi får något kul att läsa när vi startar upp datorerna.

Min lediga dag i går försvann av bara farten, mamma och lillebror var ju här en sväng och gav dom stor stryck i bowling gång på gång. Men är man bäst så är man ju.
Ska gå och fixa till mig lite nu för måste ju bege mig i väg om mindre än en timme så ingen rast och ingen ro här i dag. Kanske i och försäg får skylla mig själv som låg och drog mig i sängen till kvart över 11 men det hade jag helt klart gjort mig förtjänt av.


Drömmar är jobbiga. Tänk om jag också fick vara här i stället för där jag är.

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0