Varför kommer det inte fram?

Jag har ju mobilbloggat minst 4 gånger i dag och inget av inläggen kommer visst fram. Varför?

Men skit i det nu, jag är i alla fall framme i Sollefteå och är trött. Vill hem hem och åter hem. Det är verkligen synd om mig kan jag lova.
Men det får lösa sig, blir ju i alla fall en dag ledig extra på grund av detta så får väl inte klaga allt för mycket, eller jo det är så synd om mig så jag får klaga.

Nu ska jag sitta och slappa och hoppas på att någon kommer och informerar om vad som kommer hända.


Så här vacker, eller mer ärligt hemsk ser Kramforsstation ut.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

mobilbloggandet krånglar alltid för mig med.. intressant blogg! :D

kika gärna in på min med,

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-23 @ 17:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0