Stackars mig

I dag är det verkligen synd om mig. Jag är inte bakfull eller något sådant utan det här handlar om jobb.
Ska i väg till jobbet om ca 2 timmar för att sedan vara där ända till 22.15 i kväll. Det är inte rätt att man ska behöva jobba så sent. Jag tycker 21.15 är sent och slutar gärna 20.00 i stället varje dag men att behöva gå till efter 22 på kvällen är ju inte alls okej enligt mig.
Tur man inte jobbar på den här våningen jämt utan att det bara är några dagar per månad och sen ca 3 veckor i sommar.

Jag tycker redan nu att det ska bli jobbigt och då har ju inte ens arbetspasset börjat, hur ska detta sluta?!


En såndan söt tjej som jag ska inte behöva jobba alls, eller hur?

/Malin

Kommentarer
Postat av: Instruktören

Söta människor måste jobba, men balla människor skall inte nödvändigtvis behöva jobba. Åtminstone inte på ett vanligt åttatillfem-jobb.

2009-06-15 @ 10:10:33
URL: http://ballisamtiden.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hoppas det gick bra på jobbet! Kram

2009-06-15 @ 22:44:50
URL: http://benteruskacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0