Sängen snart

Ja nu sitter vi och sammanfattar dom få korta mötena med personal och brukare som vi fått göra i dag. Det har väl inte varit riktigt som vi tänkt oss men vi överlever. Även om det är med nöd och näppe.

Nu längtar jag hem mer än jag någonsin gjort efter 18 timmar förrut. Jag har vid flera tillfällen påpekat att vi fixar det i morgon när vi åker hem. Men hallå Malin vi ska ju inte hem förrän på torsdag.  *gråter*

Nu så ska det i alla fall förberedas för sängen snart. Har ju varit en lång dag och vill bara sova nu. Vi får även sovmorgon till ca 9.00 så hoppas verkligen man kan sova nu när man får chansen. Men är inte så troligt med tanke på hur dåligt jag till och med sover hemma.

Natti natt på er i alla fall vi lär höras mer från detta norra men ändå varma Sverige.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0